Најновије

Непосредан контакт с грађанима Вести

Партије још нису спремне да открију ко ће им изводити „маркетиншке радове” за парламентарне, покрајинске и локалне изборе, а поједине кажу да ће се ослонити само на сопствене снаге. Странке и политичари међу грађанима, а не у спотовима – то ће бити одлика предстојеће изборне кампање.”

За непосредан контакт с грађанима опредељена је и Социјалистичка партија Србије. Ђорђе Чабаркапа, потпредседник ИО  и народни посланик СПС-а, каже да ће изборни штаб, који ће бити формиран по расписивању избора, утврдити стратегију шта ће све бити садржај изборних активности, али оно што се сигурно неће мењати јесте непосредни контакт с бирачима.

„СПС је за кампању непосредног, људског контакта. Наших 25 година постојања и малтене сталних кампања наш су гарант за разумевање с бирачима. Знамо се сви, наши кандидати, како на локалном, тако и на републичком нивоу, спремни су да положе рачуне за период иза нас. И то је једина кампања”, наглашава Чабаркапа.

Према његовим речима, СПС неће кампању базирати на идејама маркетиншких стручњака. „Имамо председника који је признат у целом свету, имамо партију која је попут крвних судова, по целој Србији присутна с грађанима и грађанкама, коалиционе партнере који су пре свега домаћини и успешни у својим срединама”, додаје Ђорђе Чабаркапа.

Извор: Политика

Категорије: Вести

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.