Neposredan kontakt s građanima Vesti

Partije još nisu spremne da otkriju ko će im izvoditi „marketinške radove” za parlamentarne, pokrajinske i lokalne izbore, a pojedine kažu da će se osloniti samo na sopstvene snage. Stranke i političari među građanima, a ne u spotovima – to će biti odlika predstojeće izborne kampanje.”

Za neposredan kontakt s građanima opredeljena je i Socijalistička partija Srbije. Đorđe Čabarkapa, potpredsednik IO  i narodni poslanik SPS-a, kaže da će izborni štab, koji će biti formiran po raspisivanju izbora, utvrditi strategiju šta će sve biti sadržaj izbornih aktivnosti, ali ono što se sigurno neće menjati jeste neposredni kontakt s biračima.

„SPS je za kampanju neposrednog, ljudskog kontakta. Naših 25 godina postojanja i maltene stalnih kampanja naš su garant za razumevanje s biračima. Znamo se svi, naši kandidati, kako na lokalnom, tako i na republičkom nivou, spremni su da polože račune za period iza nas. I to je jedina kampanja”, naglašava Čabarkapa.

Prema njegovim rečima, SPS neće kampanju bazirati na idejama marketinških stručnjaka. „Imamo predsednika koji je priznat u celom svetu, imamo partiju koja je poput krvnih sudova, po celoj Srbiji prisutna s građanima i građankama, koalicione partnere koji su pre svega domaćini i uspešni u svojim sredinama”, dodaje Đorđe Čabarkapa.

Izvor: Politika

Kategorije: Vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.